onsdag 27 maj 2015

Back on track

Vad har jag hållit på med under dom senaste 41 dagarna när jag inte bloggat?



  • gått på prepkurs och seglat mellan angst och lycka
  • börjat diet!
  • och även slutat en viss diet
  • tränat som en galning...
  • ...tills läsandet tog över
  • lidit av ångest över det minimala antalet av träning
  • hittat mig själv ensam på mitt rum utan någon kontakt till yttre världen
  • sprungit mitt livs femte halvmaraton...
  • ...och även mitt livs sämsta halvmaraton (tror jag)
  • lidit av verk i fotbottnen pga en viss halvmaraton
  • skrivit inträdesprov
  • kännt mig extra tom efter inträdesproven
  • sprungit en länk efter halvmarran (fun fact: jag klarade av att springa 0,5 km på 2:30 min! känner mig stolt)
  • städat som en galning inför den stora dagen
Nu när den 16 maj kom och gick, borde vi ju sätta ett nytt mål. Nästa år ska förståss HCR springas på nytt, och då förhoppningsvis alla tre samlade (alltså jag förväntar mig att de två andra är med på samma noter). Men för tillfället känns det som att inga för stänga mål ska sättas upp, sommaren får komma med vad den vill och visa då eventuelt vägen mot nästa steg ( bara för att vara en gnutta filosofisk en onsdakväll när mitt rum är äntligen städat och jag har tid att bara sitta och lyssna på musik och dela med mig av mitt liv till alla er härliga läsare, typ två stycken)

Detta hittar man när man googlar på cheesy feel good quotes, eehhheeee.

Tsaukkis: en BB som är tillbaka och påvägen att 
förvandlas till en morrot mha brun utan sol


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar