tisdag 10 februari 2015

Tre kilo karameller

... var vad jag hade med mig till gymmet idag. Även om jag ivrigt väntat mig det fick jag dock inga konstiga blickar.

På grund av dålig kommunikation familjen emellan, tidsomptimism, blyghet och lathet blev jag tvungen att pressa ihop gymprogrammet (det vanliga, nr. 10) till en 45 min lång runda. Jag hann med allt - också chin assisten - det var bara återhämtningspauserna som blev kortare; något som definitivt känns av nu.

Om resten av veckan kan det sägas att jag på något vis måste orka motivera mig ut på morgonlänk imorgon, eftersom resten av veckan kommer att bli lite si som så med vad det gäller tränandet (men superdupersikkerolig när det gäller det sociala livet!). På söndagen borde jag och de andra kamelerna sedan starta vårt några dagars "träningsläger" utanför Nyland. Och låt mig ännu berätta: chin assisten kändes sååå bra idag - blygsamt uppmanar jag er att ta en titt på mina bicepsar under dimissionen om några månader, om allt går enligt planer ska jag vara värsta Kippari-Kalle då!

Sådan.
Dessutom så gick hörfen idag så överraskande bra (så bra att jag kommer att bli tvungen att satsa också på den skriftliga delen!) att jag har belönat mig själv med en rad eller två av Daim-chokladplattan. Det känns bra.

/Fysikälskaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar