onsdag 1 april 2015

M&M:s

För marsar eller marser och månader.

Jag hade en hurtig månad, och tillsammans med de andra kamelerna enades vi om att också de haft hurtiga månader. Här följer en sammanfattning:

Promenixiliader x2, Σ16,5 km, 2:40 h
El gimnasio x8, Σ8 h
Lenksukka x9 Σ62,9 km, 8:20 h
Yoga x1
Cykelfärder x4 Σ79,2 km, 5:12 h
Kvartersorientering x1 Σ13 km, 1:46 h
Ledighetsdagar x9


Visst är de lediga dagarna många, men de kan förklaras med stressläsningsdagar och en några dagar lång flunsa-rädsla. Jag är nöjd med hur mycket jag trots allt sprungit. I slutet på denna månad, igår och iförrgår rättare sagt, blev jag ändock neddragen på jordens yta igen, och jag insåg att hur bra det där med löpning än utvecklats till under den senaste veckan/veckorna, så gäller det att prioritera i livet (uj), och följande dryga en och en halv månad kommer jag därför oberoende av allt att prioritera ungefär allt annat än den där löpningen. Eller det där bloggandet. Så bli inte rädda om Fysikälskaren en tid syns och hörs mindre av. Hon sitter och prioriterar.

/Fysikälskaren & dagens slogan: allt e helt kaki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar