onsdag 19 november 2014

Feber och ynklig hosta

Här sitter jag hemma med feber och ynklig hosta, vilket kanske också rubriken antyder. Med bara 30 sidor olästa kvar i fysikavsnittet tänkte jag det är dags för lite bloggning. Vad ska jag blogga om, tänkte jag. Eller hur bra nu tankeprocesserna sedan fungerar idag, det kan ni fråga Bakbloggaren som satt bredvid mig idag på fysiktimmen. Men sedan bläddrade jag omkring lite i bilderna som jag har på telefonen, och sedan tänkte jag att det här, det här ska jag blogga om. Jag ska nämligen blogga med hjälp av bilder som är stulna än här- och än därifrån (t.ex. FIFA:s och HJK:s twitterflöden).

Det här.
Det här.
Det här.
Det här.
Det här.
Samt ännu en bild, som till det yttre är endast grå och ful, men som till det inre når till minst samma nivå som de fem tidigare.

Det här.
/Fysikälskaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar