fredag 13 mars 2015

Bara fyra viktökningar kvar + känslor i baken

After i finish my english test i go to the gym and i work out for fifty minutes and it is the regular programme and i do two chins with eigtheen kilograms and i feel really good in my muscles.

Sedan så blev jag förnärmad på ackumulatorn i min telefon så till den grad att jag väckte cyklopeden från dess vintersömn och trampade med telefon och garantipapper iväg till Sello, där jag fick höra att ackun har en fyra gånger så kort garanti som själva telefonen. Så jag gick till en affär och uppehöll den söta försäljarpojken där med kinkiga frågor om ackun i fast hur många minuter, tills jag med mina långa fysikkunskaper i bagaget konstaterade att hans förslag nog inte är lönsamt i längden. Han höll med mig, vilket jag tar som ett gott tecken för vår relation. I följande affär fanns det sedan ingen söt försäljarpojke men rätt sorts acku fanns där, och det passade sig nästan lika bra! 

Dagens saldo blev alltså 50 min på gymmet plus 55 minuter och 14 km cykling. Dubbelt upp här också BB!

Fan också säger jag och lyfter upp hjälmen över ögonen.
/Fysikälskaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar