onsdag 18 mars 2015

Den klyschigaste klyschan

Faktiskt, söndagen som inte spenderades tillsammans med de andra kamelerna och som annars också var en ganska poopulär dag på att testa sina gränser, så var jag också ute på springande fot. Ett par hundra meter under 15km, 2 2/30 timmar och ett rekord.

Sa någon rekord? Njaah, rekord kan vi kanske inte sen heller precis prata om, men något som kan ändå vara orsaken till att vara stolt. Nämligen, när tror ni att jag senast sprungit i en hel timme i sträck? Svaret är 10.5.2014. Typ. MEN, på söndag gjorde jag det! Jag planerade att dra typ tjugo minuter på springande fot, ökade målet till en 5 km, alltså en 40 minuter skulle räcka, MEN, varför inte en timme då? tänkte jag och ja, jag gjorde det. Samt en tjugo minuter ännu efter en lika lång tid av gång. Verkligen snyggt.

Två månader plus en dag var det kvar till stora dagen på söndag och ja, det känns ju faktiskt att ett mål kan nås.

Sliskigt klyschigt, det bjuder jag på!

/Bebeeh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar