måndag 2 mars 2015

Vadå tipaton tammikuu?

Hej, igen. Jag vet inte riktigt om jag mera hör hemma på denna blogg då en av kamelerna, sakta men säkert, håller på och ta över bloggen för sig själv. Men nej säger jag, nu är jag tillbaka. Med en månadsöverblick som borde ha skrivits för en månad sen. Men allt lite kom och gick. Fester hit och fester dit. Penkkis var äntligen och allt annat smått och gott som gjort min andel av bloggningen en aaaning svårare. Eller försöker jag bara skylla ifrån mig? Det kan ju hända, ju never nou hau komlikeited it will bii.

Men pidemmittä puheitta som man kunde på finska uttrycka sig, så kommer här min lista på alla träningar som gjort under januari månad:
  • yhteislenkki x1
  • bädis
  • inne fotboll
  • en morgonlänk i det mörka Geneve!
  • händboool
  • bädis på nytt, denna gång kunde man kanske inte kalla för bädis egentligen...
  • pudis x5
  • "lenkki" typ gångish x2
  • volleyboll
  • simning (mera kikandes på snygga simmare, köhköh)
  • devade
Något att hänga upp i julgranen till nästa jul? Knappast.


/BB is bäck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar