fredag 13 mars 2015

Dubbelt upp

Dethär med läslov är ganska trevligt. Alltså nu när man har äntligen något som kan kallas för läslov. Jag har måstat springa i skolan typ varje dag fastän mina kurser i denna period landar på prick en. Men anyways. Idag bestämde jag mig för att vara extra hurtig. Inte extra hurtig på ett sätt som betyder att man tar det lite extra hårdare på gymmet eller springer en kilometer extra, jag pratar nu om extra hurtighet där man gör två träningar i dagen!

Denna vackra dag börjades med ett gympass och för att jag har haft mera vilodagar än träningsdagar denna vecka, bestämde jag mig för att ta och träna dubbelt upp idag! Solen hade kanske också en orsak varför jag bestämde mig för att det ska länkas idag. Och nu när det finns på bloggen är tröskeln ännu större att ångra dessa planer. Som tur, jag behöver verkligen aktivera mig mera och få ihop kilometrar.

 
/BB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar