måndag 5 januari 2015

BB:s julmånad

Inte så pra nehej! I början såg det nästan, men bara nästan, bra ut, men ju längre vi gick in i december, desto mer hopplöst började det se ut. Jag har nästan en orsak, ni vet skola och teater, men jag kunde nog ha hunnit om jag bara skulle ha planerat min tid bättre.

 Men såhär ser min träningsdagbok ut för december:

ABI-jumppa:
  • 1x gång/hölkynkölkyn
  • 1x volleyboll
  • 1x backträning
  • 1x cirkelträning
  • 1x gorilla
Tre kameler-jumppa:
  • 1x stavgång i nästan 2 timmar
Nytto motion-jumppa:
  • under 9 dagar har jag gåttgåttgått och simmat (flutit i H2O)
Inte riktigt något att hänga i julgranen inte, men idag skall det igen startas och imorgon startar vi igen årets träningar med de andra kamelerna! Tjohej.



/BB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar