onsdag 21 januari 2015

Some motivation required

Hej igen!

Det finns något jag vill berätta er: jag har börjat träna ordentligt igen! Förra gången jag hade ett träningsprogram var på sommaren. Huj med mig. Men här är mina ursäkter för detta:
  • på sommaren klättrade jag utomhus
  • som följd av klättringen, gitarr spelandet och skrivningarna utvecklades belastningsskador i mina handleder
  • skolstress under hösten
  • då jag slapp undan skolstressen blev jag genast sjuk
  • på julen kallade Österbotten på mig
  • stress
Men nu har jag förbättrat mig! Jag börjar med en s.k. "perusvoima" period och såhär har jag planerat min första vecka back in business:

måndag - en lugn promenad, 2.6 km på 28 min
tisdag - gym och klättring
onsdag - paus
torsdag - länk
fredag - gym och klättring
lördag - lugn promenad(?)
söndag - gym, klättring och länk(?)

höhö, känner mig träffad
den finns som t-shirt!

/Stenklängaren 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar