torsdag 1 januari 2015

Decembersaldo

Ny månad, nytt år. Eftersom jag ju är av den gnälligare sorten så vill jag påminna om att största delen av också mitt december gick åt i sjukstugan (en sjukstuga av den lite ledigare sorten dock), och det är ju nog en tillräcklig förklaring till den hujsiga mängden promenader (och lediga dagar). 

Lediga dagar: x16, huhhuh
Promenader: x6, 5 h 52 min, 30,4 km
Stavpromenader: x1, 1 h 40 min, 9,0 km
Abijumppa-timmar: x1, volleyboll
Gym: x4
"Spinning": x1, 1 h
Skidning (klassiskt): x1, 59 min, 7,0 km
Länk: x1, 35 min, 4,5 km

Bildkapning från min sida på gyummet, där den gången som jag glömde nyckeln inte är medräknad.
Denna månad planerar jag att ha minst ett gympass i veckan, över en länk i veckan, hoppeligen fler skidpass, och dessutom ännu större mångsidighet. Lånandes min PT:s ord så kan man ju säga att mångsidighet alltid är eftersträvansvärt, och ett mål man kan ha för året är att prova till exempel 20 olika idrottsgrenar under hela året.

Hurtburtkurtspurt på er alla!

/Fysikälskaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar