onsdag 10 december 2014

Morgonstund har guld i mund



ABI-jumppa är det som gäller. Man får tid för att träna, man får en kurs och så känns det ju nästan obligatoriskt att röra på sig, för alla andra gör det också. Och idag gällde backträning. Sen blev jag, så de andra hade redan tagit sig till backen men hurtig som jag är, så länkade jag ivrigt och raskt för att möta de andra.

Sex gånger totalt sprang vi upp och ner för backen. Första gången gick vi dock för att bli bekanta med det som komma skulle. Sedan vart de stegring av farten, lite spurtar och tillslut var vi alla döda. låren gav nästa vika MEN hurtig som jag ännu också är, så bestämde jag mig för att ta en trudeluttigspurtiglänk tillbaka till skolan, var dusch och mat väntade på mig. S-K-Ö-N-T!

Morgonträning is da shit mates.

God morgon sötis!

/Bakbloggaren



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar