lördag 27 december 2014

BB goes America vol 2

Stort, stort, stort. Det ar ett ord som beskriver Amerika mer an val. Stora portioner, enorma butiker och helt obegripligt mycke manniskor.

Haromdagen tog vi oss till Universal studios nojespark. Universal studios och Island of adventure var de tva parkena vi besokte. Riktigt amerikanskt maste jag bara saga. Mycket manniskor och langa koer. Som tur bestamde mina foraldrar att vi skulle forgylla besoket med expresspass-biljetter som gav oss tillstand att kila i koerna till maskinerna. Som tur. For vantetiden var ungefar en timma till varje maskin. 4D-filmer och galna bergochdalbanor. Urk.

Och annu har jag inte sluppit och shoppa sportklader med mycket pengar. Fastan jag vantat pa det i veckor. Och trott att vi skulle ha dit vagrant ren igar. Och idag slapp jag ren in i en sadan butik, som var sa full av manniskor att vi bestamde oss att besoka den en annan dag.

Men gods nyheter! Tackvare amerikanska piller har den tredje kamelen nu tillfrisknat och bara resan till sportkladesbutiken blir av, kommer de nya joggingskorna att koras riktigt ordentligt in!

/Bakbloggaren som drommer om splitternya sportklader 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar