måndag 29 december 2014

Gym, grym, trym, ljudvolym, sommarkostym

(Jag slog upp ordet gym i rimlexikonet och ovan ser ni resultatet.)

Efter att i en liten småpanik ha spenderat morgonen letandes efter pulsmätarens censor så tog jag och parentsarna oss åter igen en gång till gymmelipymmet. Samma pass, 59.13 min, alla vikter återställda, medelpuls 145, maxpuls 178 - tjohej!

Det var meningen att vi skulle ta oss ut på den där ynkliga en kilometer långa skidrundan i Alberga igen, men vädergudarna höll inte med oss, och därför blev det en så kallad innejumppa istället.

En lite finurlig bild där.
Det roliga var att den söta pojken som jag stötte på också senaste gången jag stod på bosun - röd i hela ansiktet, med darrande ben - att jag stötte på honom även idag! Och han var fortfarande lika söt!

/Fysikälskaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar