onsdag 24 december 2014

BB goes America




Varan blogg kommer nu och da att andras till en reseblogg, pa grund av att BB tagit sig till andra sidan av Atlanten och vill garna dela med sig om allt det underliga och nya som hon tagit del av.

Under dom forsta 24 timmarna pa resande fot hande mycket, foljande faktan har jag observerat:

Det basta? -Att man fick glass pa flyget fran Bryssel till Philadelphia.
Det samsta?- Att flyga med en nasa som leker vattenfall.
Nagot nytt?- Att jag visst dreglar nar jag sover, speciellt da nar det inte gar att anvanda nasborrarna som en ingang for luftflodet.
Nagot gammalt? - Alltid lika svart att hitta en bekvam stallning att sova i pa flyget.
Nagot intressant? - Att amerikanska vessor ser alla likadana ut.
Nagot inte sa intressant? - Att sitta och vanta.

+ varan hyrbil ar helt dunderbar! 
+att alla hade en egen tv ruta pa ett av flygen.
+att mina tander kommer sakert att ruttna bort av all socker som jag njuter av i form av laskedrycker. Ps. De amerikanska matten ar verkligen nagot helt annat an dom finlandska.

Owner to this picture: you don't want it to be here? If that is the case, I will take it away. 


/BB - da ultra resenar 

Ps. Ursaktar alla a:n och o:n som aro utan prickar, men forsok leva utan dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar