fredag 12 december 2014

Tankar

under abijumppa-timmen igår.

"Oj vad jag önskar att jag vore frisk så jag skulle kunna visa dem hur bra jag är på att hoppa hopprep!"

"Hoppas hon är nöjd nu när jag sitter här och är onödig."

"12 år har jag gått i skolan och så ska hon ge mig min första olovliga frånvaro."

"Vad fan håller hen på med, det var ju triceps-musklerna man skulle träna!"

"Oj vad jag önskar att jag vore frisk så skulle jag visa dem hur fint jag kan hoppa över häckarna jämfota!"

"Dom är ju helt röda i ansiktet, inte kan det nu vara så jobbigt..."

"Jävla sluiba, stig upp!"

"Jag smakade en gång på drakfruktsvitaminvatten och det var det äckligaste jag någonsin druckigt."

"Hej den här sången dansade vi till för åtta månader sedan!"


"Är det verkligen åtta månader sedan, känns som typ två!"

"Gud vad det här golvet är hårt då."

"Det ser helt annorlunda ut då salen är fylld av bord..."

"Oj vad jag väntar på att jag blir frisk och den gången då vi spelar fotboll kommer, och sedan har vi ju ännu rese-möte efter det!"

"Jumppa lite snabbare nu, jag fryser om tårna."

"Ska akkun ta slut nu också?"

"Måste jag verkligen röra Bakbloggarens svettiga fötter?"

/Fysikälskaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar